مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
تحلیل عوامل مؤثر بر اثربخشی گروه‌های مجازی در فضای کسب‌وکار

عبدالحسین نیسی؛ پویا پور مقدسیان

دوره 8، شماره 32 ، شهریور 1399، ، صفحه 5-26

https://doi.org/10.22054/IMS.2020.41777.1508

چکیده
    پیشرفت و توسعه‌ روزافزون فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و درنتیجه، شکل‌گیری روند استفاده از گروه‌های مجازی، مسائل مهمی را پیش روی مدیران قرار داده است. هدف این پژوهش، بررسی رابطه اعتماد و اثربخشی گروه‌های مجازی با تأکید بر نقش تسهیم دانش است. جامعه آماری این تحقیق، کارکنان شاغل در بخش فعالیت‌های مجازی و در قالب گروه‌های ...  بیشتر